Napisz do nas: [email protected]

1. Reklamacje:
Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty sprzedawane w Naszym sklepie posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.

W celu dokonania zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z Naszym działem serwisu pod adresem e-mail: [email protected]

Pamiętaj aby:

Do zwracanego produktu dołączyć dowód zakupu wraz z gwarancją oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Produkt w miarę możliwości był dostarczony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).

Reklamowany towar jest wysyłany na koszt sklepu.

2. Odstąpienie od Umowy:
Możesz zrezygnować z towaru kupionego w sklepie mobilo.pl w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z towarem.
W celu szybkiej i sprawnej realizacji zwrotu poinformuj Nas o chęci zwrotu wysyłając maila na: [email protected]

Po zgłoszeniu chęci zwrotu zarejestrujemy go dla Ciebie w Naszym systemie i po otrzymaniu towaru oraz zweryfikowaniu jego stanu zlecimy zwrot należności przelewem tradycyjnym na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy w kraju. Zalecamy do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu co znacząco skróci czas realizacji zwrotu.

Pamiętaj, aby:

Solidnie i bezpiecznie zapakować zwracany towar (w stanie umożliwiającym jego ponowną sprzedaż)

Do przesyłki dołączyć oryginał dowodu zakupu

Do przesyłki dołączyć formularz zwrotu

Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.