Napisz do nas: [email protected]

Zamówienia realizujemy tego samego dnia (dni robocze) pod warunkiem, że zostały złożone do 15:00, a zamówiony towar jest w naszym w magazynie. W przeciwnym razie staramy się by zamówienie zostało zrealizowane do trzech dni roboczych. O aktualnym statusie zamówienia informujemy mailowo.

Paczki wysyłamy:

Kurier UPS – 16 zł

Kurier UPS Pobranie – 19 zł

Paczkomaty – 11 zł

Jeśli Klient ma takie życzenie może odebrać zamówienie osobiście w naszym salonie w Warszawie na Miłej 6 lokal B, pokój numer 20 (wejście  z prawej strony budynku):

Po przedpłacie

Platność gotówką na miejscu

Bezpieczna dostawa

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera (proszę pobrać protokół od kuriera). Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, numer przesyłki oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody (w obecności kuriera, poproś kuriera o protokół). Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas na adres: [email protected]

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji i rozpatrzeniu wniosku.